среда, 19 марта 2014 г.

Bu gün "alkaş" sabah molla..



Məqsədə gedən yol

Deyirlər insan qarşısına məqsəd qoyduqda hər şey əldə edir, düzdü həqiqət var. lakin məqsədə uyğun addım atmaq da bu işin
ən azı 50% ni təşkil edir.

Məsəl üşün mən birsi gün molla olmaq istəsəm və qarşıma məqsəd qoysam gərək həmdə o məqsədimə uyğunda hərəkət edim. əgər mən desəm ki, birisi gün molla olacam sabah bir fahişə yanına gedim birsigündə hər şeyə tövbə edim molla olum , mən molla ola bilməyəcəm. çünkü mən sabah dediyim yerə getsəm mənim imanım azalacaq, deyəcəəm ki əşi məndən molla olmaz e, başka sənət axtarım özümə. və ya elə o fahişə məni o yoldan çəkindirəcək məndə o məqsədimdən vaz geçəcəm və belədə mən qarşıma məqsəd qoymağıma baxmayaraq molla ola bilməyəcəm, çünkü mən məqsədə uyğun addım atmadım, buna görədə qarşıma məqsəd qoymağıma baxmayaraq məqsədimdən uzaqlaşdım.



Ama mən qarşıma birisigün molla olmaq məqsədi qoysam və sabah məscidə gedib bir dua etsəm mənim imanım artacaq, və fikirləşəcəm ki, mən doğurdanda düz yolu seçmişəm və həvəslə birisigünü gözləyəcəm. bu sadəcə bir məsəldir, başka hadisələrdə və məqsədlərdə ola bilər, məsəl üçün mən qarşıma bir nömrəli içki düşgünü olma məqsədi qoysam gərək ancaq içən adamlarla durum oturum ki, tez bir zamanda mən bir nömrəli hamının tanıdığı bir içki düşkünü olum. Mən qarşıma bu məqsədi qoysam, ama 2 mömin nəfərin mənimlə bir stəkan çay içmə təklifini qəbul etsəm, onlar söhbət əsnasında məni bu yoldan çəkindirə bilərlər, məndə onların bu sözündən utanıb başka istiqamət seçərəm.

Yəni ən önəmlisi qarşınıza nə məqsəd qoyursunuz qoyun
əsas o məqsədə uyğun hərəkət edin ki, məqsədinizə nail ola biləsiz və ya dahada tez nail ola biləsiniz.
Çünkü səhər saat 6 da oyanmaq üçün, gecə 3 də deyil, 11 də yatmaq lazımdır :)
Və burada molla,içgi düşgünü məsəldır. Məqsədlər müxtəlifdir, iş tapmaq, ailə qurmaq və sairə.

P.S Hər birinizə məqsədə gedən yolunuzda uğurlar arzulayıram, və unutmayın məqsəd qədər məqsədə gedən yolda önəmlidir )

© Murad Məmmədov

Комментариев нет :

Отправить комментарий